Het alarmapparaat resetten
Smart Hub-apparaat
Wanneer er nog geen alarm is gemaakt, kunt u uw apparaat op de volgende manier resetten:
- Controleer of het apparaat is aangesloten op de stroom en het internet.
- Druk de groene knop in en houd deze 6 seconden vast totdat u de melding "Programmeer modus" hoort.
- Blijf de groene knop ingedrukt houden totdat u hoort: "Verwijder stekker."
- Haal de stekker uit het apparaat en sluit deze opnieuw aan. Het apparaat is nu gereset.
Wanneer er wel alarm is gemaakt (rood knipperend lichtje), kunt u de volgende stappen doorlopen:
Resetten van de SIM-kaart (Smart-Hub)
- Schuif het witte rubbertje aan de zijkant van het apparaat weg om toegang te krijgen tot de SIM-kaart.
- Duw de SIM-kaart iets naar binnen totdat deze eruit springt.
- Druk gedurende 30 seconden regelmatig kort op de groene knop totdat de rode knop niet meer knippert. U hoort mogelijk de melding "Geen SIM-kaart."
- Plaats de SIM-kaart terug en klik deze vast.